*

*

dinsdag 17 mei 2016

*Mijn eerste planner blogpost*

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie iets laten zien wat ik ook heel erg leuk vindt om te doen.
Dan alleen maar kaartjes maken en kleuren.

Ik hou ook heel erg van mooie Planners(agenda's).
En toen ik afgelopen week een nieuw DT werkje ging doen voor het Wednesday PL Flipbooks and mini albums blog. mybesties3ddecoblog
Dacht ik ik ga met deze *Diary Planner Printable Besties*http://www.mybestiesshop.com/store/p1931/Instant_Download_My_Besties_Dear_Diary_Printable_Besties_Big_Head_Dolls___By_Sherri_Baldy.html
een mooie herinnering maken van mijn Moederdag dag!
Had al mooie Instaxfoto's gemaakt met mijn Instaxmini8 camera en daarbij heb ik alle leuke emblie's van Simple Stories bij gebruikt en ja dan krijg je zoiets als dit.










Enn.... leuk he?
Ik ben er heel blij mee.
En ga dan ook vanaf nu meer Planner berichten plaatsen op mijn blog.
Dus ik zie jullie graag niet alleen voor mijn kaartjes terug maar nu ook voor mijn Planner liefde.
Ik probeer dan ook elke Dinsdag een nieuw Planner bericht te plaatsen maar je kunt mij ook volgen op Insta @anjatieks daar plaats ik al geruime tijd mijn Planner creatie's.


*Lieve Scrapgroetjes Anja*



Geen opmerkingen:

Een reactie posten