*

*

maandag 23 mei 2016

*Nieuwe challenge *My Besties Dutch Girls Designs*MANNEN/JONGENS KAART*DT*

Hoi allemaal,

En we hebben weer een nieuwe challenge bij http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/
En daar is het thema deze maand *MANNEN/JONGENSKAART*

Nou dat vindt ik best nog wel moeilijk,ben niet echt van de mannelijke kaarten.
Maar denk dat het wel gelukt is....


Ik heb weer een stans vel gebruikt van *Studio Light*
En ik heb de bestie guy IMG:016 ingekleurd met mijn spectrum noir markers.
Als je goed kijkt dan kunnen jullie zien dat ik hem ook een beetje vies heb gemaakt,dacht het is zo'n stoere knul...
Ik hoop dan ook dat jullie weer mee doen en ben dan ook erg benieuwd naar jullie creatie's.
Wens jullie ook een fijne week en op veel zonneschijn want dat is hier ver te zoeken.


*Lieve Scrapgroetjes Anja*




Geen opmerkingen:

Een reactie posten