*

*

dinsdag 24 mei 2016

*Planner Dinsdag*Dokibook*

Hoi hoi,

Zo we hebben nu alweer een nieuwe week en een nieuwe Dinsdag en bij mijn vorige planner post had ik al verteld dat ik vanaf nu elke Dinsdag probeer een blog te posten over mijn andere hobby mijn planner hobby.En hier heb ik dan voor jullie 2 pagina's van mijn *Dokibook*planner.
Die ik gekregen heb van een lieve planner vriendin...Nogmaals dank je wel lieve Bianca;o)

Je heb zoveel verschillende soorten planners en nu ben ik absoluut geen planner kenner maar ik weet wel dat er verschillende soorten /maten zijn en verschillende merken.
Na dat ik al een paar verschillende planners heb gebruikt werk ik het liefst met een A5 planner.
Maar nu wil ik jullie een Personal planner laten zien de *Dokibook*planner,https://dokibook.com/ die dan kleiner is dan de A5.

In deze planner doe ik mee aan de Mei challenge van http://www.listersgottalist.com/
Op google en Instagram kun je hier alles over vinden.Een kleine uitleg van deze challenge is.Je krijgt elke eerste van de maand een nieuwe challenge met voor elke dag een vraag.Ik heb mij aangemeld via de mail en zo krijg ik dus ruim een week voordat de nieuwe challenge begint de nieuwe challenge opdrachten in de mail. En daar kun je zoveel iedeën mee bedenken dat ik het in combinatie doe met de mooie papierlijn van Simpel Stories *Carpe Diem* De hele lijn heb ik hier besteld. https://www.scrobby.nl/


En ik doe dit natuurlijk samen in combi met de Besties van Sherri Baldy.
En ik zou Anja niet heten als ik die niet in deze planners ga verwerken.
Hier zie je 1 van de 2 nieuwe release Besties



En op deze pagina heb ik weer een andere Bestie img745 gebruikt en ingekleurd met mijn Spectrum noir markers.Die ik gekocht heb bij deze link. http://www.hobbycompleetdeduif.nl/
Ik hoop dan ook dat jullie dit leuk vinden, ik in ieder geval wel en vindt het dan ook erg leuk om dit ook met jullie te delen.Laat zeker een berichtje achter vindt ik leuk!
Mochten jullie nog meer van mijn planner iedeeën willen volgen volg mij dan ook op mijn Insta @anjatieks.


Iedereen nog een fijne week gewenst en tot blogs.

*Lieve Scrapgroetjes Anja*












Geen opmerkingen:

Een reactie posten